I LoVe You!


Avril Lavigne - I Love You
Mp3-Codes.com

Friday, October 14, 2011

YoU MaKe Me SmiLe (:

malam tadi...
pukul 2 pagi..
awak kol saye..
semate-mate nak bg tau saye
yg awk rndu kt saye cgt2...
"mmmmuuuaaahhhxxx!!!
i mizz u so much!!!
love u sayang...
syg tdo ea...
x pe lah syg tdo k..
gud nite syg...
mizz you...
love u so muccch syg!"

bile saye dh letak fon call awk
saye t'pkir " npe ngn die nie?
never mind lah"
dan saye tersenyum keseorangan
sambil memejam untk smbng tdo semula

saye cume nk ckp kt awk
it was so sweet sayang...
itu alkisah malam tadi
nie yg terbaru plak..
mse chatting with him ( im )

he said ..
i'm out of words to describe my feeling to you
still, i really love u ...
i wish i am the one for you
n hope i will spend my life beside you till the end ...
i feel like crying coz i really miss u
there's no other thing in my mind except you ...
ur words make me smile n crystal water suddenly appear in my eyes..

p/s : awak buat saye tersenyum sepanjang mase (:



2 comments: